Glamsbjerg Gymnastikforening

Gymnastik for Voksne

Glamsbjerg Gymnastikforening tilbyder mange former af bevægelser til voksne i grupper med instruktør.

Tilmeld dig!

Hold sæson 2017-2018

Hold 1,  Gallanetics  i Køng Hallen,Spejlsalen

Hold 2,  Motion for mænd i Køng Hallen

Hold 3,  Mix gymnastik for Voksne i Gummerup skole

Hold 4,  Dame, puls, styrke og bevægelse i Køng Hallen, spejlsalen

Glamsbjerg Gymnastikforening

Callanetics

Onsdag fra 18.00 til 19.00 i Køng Hallen,Spejlsalen , starter 13 september 2017

Callanetics er en form for gymnastik, hvor fokus er på de enkelte muskelgrupper. Det giver musklerne form, styrke og udholdenhed.
Callanetics er desuden  blid og virker beskyttende på leddene. Øvelserne foregår i dit eget tempo. Det er givende og øger kropsbevidstheden.

Hilsen Grethe Bjært

Mix Gymnastik Voksne

Torsdag fra 19.00 til 20.30  i Gummerup skole, starter 21 september 2017

Motion for voksne mænd og kvinder. Gymnastikken er baseret på  grundtræning med  opvarmning hvor    kroppens muskler bliver rørt ,  stræk,  styrke, smidighed og balance.  Der afsluttes med volleyball og hyggeligt samvær.

Hilsen Grethe Bjært

Alsidig motion for mænd

Torsdag fra 17.30 til 19.00 i Køng Hallen, starter 7 september 2017

Motion for modne mænd. Der er opvarming med løb, strœk og styrke. Boldspil med basketball, hockey og vollyball

Hilsen Kenth Holm

Dame, puls, styrke og bevægelse

Torsdag fra 19.00 til 20.00 i Køng Hallen, Spejlsalen, starter 14 september 2017

Holdet er for dig, der kan lide varieret og enkel træning med musik. Vi er mange instruktører, der underviser på skift og der vil derfor også være en variation i de enkelte træningsgange. Du vil møde styrketræning med og uden redskaber, aerobic, step, cirkeltræning, core-træning, rytmisk gymnastik,  styrke- og pulstræning gennem dans.

Vi lægger alle vægt på, at du hver gang får arbejdet med bevægelighed, puls, styrke og koordination.

Nogle af de instruktører du kan møde denne sæson er: Lotte Barkholt, Katrine Præstekær Urban, Tina Hestbech, Mette Lezuik, Susan Carlsson, Hanne Blicher m.fl.

Du er velkommen til at være med i en prøvetime, inden du melder dig endeligt til.  Vi glæder os til at se dig! Ring evt. 29911861 for spørgsmål.

Hilsen Hanne Blicher

Vi starter sæsonen i september, holder efterårsferie i uge 42, juleferie i ugerne 51 og 52 , vinterferie i uge 7 og slutter sæsonen i marts måned