Glamsbjerg gymnastikforening

Børnegymnastik giver dit barn bevægelse, leg og gode venskaber.
Har dit barn lyst til at bevæge sig og have det sjovt sammen med andre, kan vi tilbyde aktiviteter med leg, spring og rytme til hold for børn.

BØRNEHOLD

Springhold 0-1 kl.

Hold 1

Springhold 0-1 kl.  sæson 2018-2019 er endnu ikke planlagt

Vi laver spring- og rytmegymnastik, men med focus på springgymnastik. Vi har focus på grundelementerne indenfor springgymnastik såsom; vægtbæring på armene, hop og afsæt, kropsspænding, rotation og drejninger omkring egen akse. Der ligges stor vægt på træning af grundmotoriske bevægelser, som både passer til aldersgruppen, men selvfølgelig også de enkeltes niveau.

Samtidig med gymnastik, laver vi også sjove leje med udfordringer indenfor grundelementerne.

Springhold 2-4 kl.

Hold 2

2-4 kl. springgymnastik onsdag kl. 16.30 til 18.00 i Glamsbjerghallen,

Velkommen på springholdet for alle piger og drenge fra 2-4 kl. Holdet er både for begyndere og øvede. Vi skal lave en masse gymnastik og sjove lege. Vi starter hver gang med opvarmning til musik og skal efterfølgende springe en masse forskellige og seje spring. Til slut i sæsonen skal I viser hvor gode I er blevet.

Vi glæder os rigtig meget til at se jer og komme i gang med den nye sæson.

Saltohilsner Mie Trangbæk & Søren Bo Mogensen

Tilmelding via hjemmesiden.

Sæson

Vi starter sæsonen 31 august, holder efterårsferie i uge 42, 2 ugers juleferie, vinterferie i uge 7 og slutter sidst i marts måned