Velkommen til Mix Gymnastik Voksne

Torsdag fra 19.00 til 20.30 i Gummerup skole.

Vi starter sæsonen torsdag den 17. september 2020.

Motion for voksne mænd og kvinder. Gymnastikken er baseret på grundtræning med opvarmning, hvor kroppens muskler bliver rørt med focus på stræk, styrke, smidighed og balance.  Der afsluttes med volleyball og hyggeligt samvær.

Hilsen Grethe Bjært

Motion for mænd

Torsdag fra 17.30 til 19.00 i Køng Hallen.

Vi starter sæsonen torsdag den 10. september. 2020

Motion for modne mænd. Der er opvarming med løb, strœk og styrke. Boldspil med basketball, hockey og vollyball

Hilsen Kenth Holm

Velkommen til Callanetics

Onsdag fra 18.00 til 19.00 i Sal 2, Glamsbjerghallen, Mågevej 7, Glamsbjerg.

Vi starter sæsonen onsdag den 9. september 2020.

Callanetics er en form for gymnastik, hvor fokus er på de enkelte muskelgrupper. Det giver musklerne form, styrke og udholdenhed.

Callanetics er desuden blid og virker beskyttende på leddene. Øvelserne foregår i dit eget tempo. Det er givende og øger kropsbevidstheden.

Hilsen Grethe Bjært

Dame, puls, styrke og bevægelse

Mandag fra 19.00 til 20.00 i Sal 2, Glamsbjerghallen, Mågevej 7, Glamsbjerg.

Vi starter sæsonen mandag den 7. september 2020.

Holdet er for dig, der kan lide varieret og enkel træning med musik. Vi er flere instruktører, der underviser på skift, og der vil derfor også være en variation i de enkelte træningsgange. Du vil møde styrketræning med og uden redskaber, rodondo bolde, aerobic, step, cirkeltræning, core-træning, rytmisk gymnastik, styrke- og pulstræning gennem dans.

Vi lægger alle vægt på, at du hver gang får arbejdet med bevægelighed, puls, styrke og koordination.

Nogle af de instruktører du kan møde denne sæson er: Mette Lezuik og Hanne Blicher ..