Med indgang af sæson 2019-2010 skal tilmelding og betaling ske gennem hjemmesiden www.glamsbjerggymnastikforening.dk. Vi bruger programmet Conventus ved tilmeldingen. Dette program overholder persondataforordningen og giver samtidig vores trænere og kasserer tilgang til den information de har brug for til deres arbejde.

Information som trænere har fra forrige år må ikke bruges i henhold til persondataforordningen. Derfor skal alle gamle som nye deltagere/medlemmer tilmelde sig som Nyt medlem.

Udfyld nyt medlem. Tilmelder du dit barn, udfylder du barnets navn og fødselsdato og dine egne kontaktinfo. Har du mere end et barn har du ret til søskenderabat. Den kan du få ved at maile info til kassereren.

Når du er færdig med at udfylde Nyt Medlem, går du til Hold Tilmelding. Under denne knop ser du vores hold på en række. Du kan nu vælge hvilket hold du tilmelder dig. Tryk på Join. Når du har valgt kommer betalingssiden: